banner



Kleine Bruine Beestjes In Kippenhok

Tweedehands kippenhok vol beestjes. Om toch zeker te zijn ben ik in de avv een anti bloedluizenspray gaan halen.

Kippen Houden Wwwtuinbloggernl
Kippen Houden Wwwtuinbloggernl

Wantsen En Cicaden
Wantsen En Cicaden

Machinist Mobiele Graafmachine Rode Beestjes In Hout
Machinist Mobiele Graafmachine Rode Beestjes In Hout

Begin hier al mee in het voorjaar want dan worden de meeste beestjes weer actief.

Machinist Mobiele Graafmachine Rode Beestjes In Hout

Kleine bruine beestjes in kippenhok. Bv in meel rijst maar ook in hagelslag ed. Je kunt het wel met de nodige inspanningen onder controle krijgen. Zit er eenmaal bloedluis in je kippenhok dan kom je er moeilijk vanaf.

Hoe bestrijd ik kleine bruine beestjes hallo allemaal al een hele tijd vind ik steeds kleine bruine beestjes in produkten in mijn keukenkastjes. S avonds bij thuiskomst hadden wij wat jeuk op onze armen maar de link nog niet gelegd. De beestjes voeden zich met het bloed van je kippen.

Behandel je kippenhok preventief. Vandaag kwam ik in het kippenhok om de mest weg te halen toen ik plotseling allemaal gekriebel op mijn benen en armen voelde. De mijten verschuilen zich overdag in de naden en kieren van het kippenhok en komen s nachts tevoorschijn om je kippen aan te vallen.

Door je kippenhok preventief te behandelen en voor te bereiden op beestjes ben je ze een stapje voor. Geplaatst door de topicstarter. Aarzel niet met bloedluis behandelen maar ga direct aan de slag.

Tussen alle spleetjes zitten zeen als ik s morgens de mest uit het hok doe zitten ze op mijn handenhet zijn geen rode doch zwarte luizen. Een bloedluisplaag overleven veel kippen niet en het is een hele uitdaging om van ze af te komen. Die nieuwe generatie kan na een week zelf eitjes leggen.

Ik heb een vraag over heel andere beestjesnml luizen in het kippenhok. Het waren allemaal kleine bruine beestjes. Meteen alle kastjes schoongemaakt en gereinigd met chloor.

Maar meteen als ik weer nieuwe etenswaren bewaar in de kastjes heb ik bezoek van de bruine beestjes. 30 08 16 1401 gisteren hebben wij een tweedehands kippenhok opgehaald. In de naden en spleten van het kippenhok worden ontelbare eitjes gelegd die snel uitkomen.

Doe ik mijn zak witte bloem open die ik op 14 augustus heb gekocht rechtstreeks bij de bloemmolen in turnhout niets aan de hand tot deze morgen van die kleine bruine beestjes zag rondwandelen in de zak bah. De luizen vermenigvuldigen zich dus razendsnel en worden een ware plaag voor de kippen. Hilde ik bak al jaren zelf mijn brood nu deze morgen wil ik het weer doen.

Je kunt het wel met de nodige inspanningen onder controle krijgen. Als het daglicht aanbreekt zijn ze van de kip verdwenen en brengen de dan bloedrode beestjes de dag door in het hok. Die heeft iemand van de familie in mijn aanwezigheid grondig gebruikt op het kippenhok op het eerste zicht met effect.

Nou wilde ik net het hok gaan schoonmaken. Kastjes een week leeg laten staan en geen last meer van beestjes. Dit is de beste manier om een plaag te voorkomen.

De beestjes zijn namelijk niet rood eerder wit en beige en onze kippen verliezen op het eerste zicht geen pluimen. Zitten er allemaal kleine beetjes in we hebben nog geen kippen dat is gunstig maar hoe komen we van die snertbeesten af. Alle produkten heb ik weggegooid.

Machinist Mobiele Graafmachine Luizen In Kippenhok Bestrijden
Machinist Mobiele Graafmachine Luizen In Kippenhok Bestrijden

Wantsen En Cicaden
Wantsen En Cicaden

Mme Zsazsa Vertelt Zeven Kippentips
Mme Zsazsa Vertelt Zeven Kippentips

Zijdehoentjes Groengenot
Zijdehoentjes Groengenot

Kippen Houden Wwwtuinbloggernl
Kippen Houden Wwwtuinbloggernl

Kuikens Boerenerf Page 2
Kuikens Boerenerf Page 2

Bloedluizen In Het Kippenhok
Bloedluizen In Het Kippenhok

Kippenhok Wood Work Projects Kippenhok Tuin En Kippen
Kippenhok Wood Work Projects Kippenhok Tuin En Kippen

Zijdehoentjes Groengenot
Zijdehoentjes Groengenot

Luizen Vlooien En Mijten Bij Kippen Effectief Bestrijden
Luizen Vlooien En Mijten Bij Kippen Effectief Bestrijden


Posting Komentar

Pages

Copyright © 2019 Chicken coops